Saturday, April 14, 2007

חולה - מהלך הטיפול

מהלך הטיפול:

(1
כמה ימים אחרי שפניתי לרופא כבר הנפיחות הייתה נראת מזוויעה הרגל הייתה שמנה וכבדה. התחלתי מיד בפעילות ספורטיבית – שחיה, ועיסויים מיוחדים לפי הרופא. אך באותו שבוע עדיין לא ראיתי שינויים מיוחדים. כאשר אני ער אני צריך לחבוש את הגרביים האלסטיות עליי. רוב הזמן לא עשיתי הרבה חוץ מלהיות בבית ולהתרכז במחלה. הייתי בדיכאון.
2)
חלפו כבר חודשים מאז הפגישה הראשונה עם הרופא חל שיפור במצב הרגל אני הולך יציב יותר. הדיכאון חלף לו והתרגלתי למצב. אני הולך בתדירות גבוה לשחייה ומקפיד כל שבוע ללכת לעיסויי. כמובן שניתן להבחין שהרגל קצת מוזרה את היא נראת הרבה יותר טוב. אני מאוד זהיר, הרופא אמר שכל חתך או פציעה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך כגון: כוויות עקיצות, ושירטות מדברים חדים ואף מבע"ח.
3)
שנה חלפה מאז התחילת המחלה היו פעמים שהתייאשתי כבר מהמחלה והשנוי של חיי היומיום שלי. הנפיחות החלה לגדול הייתי מודאג ושוב בדיכאון. לא הייתי הולך לשחייה והמצב רק הלך והחמיר. הכל השתנה לאחר שפגשתי אישה בפאב היום אנחנו מאורסים ובזכותה חיי מאושרים. היא תומכת בי ועוזרת לי, והיום אני הולך כל יום לשחייה בשעות קבועות. אני נפגש עם הרופא בקביעות ומצב משתפר.

No comments: